Reklamace / Vrácení zboží
Potřebujete zboží reklamovat?
- Něco se pokazilo? To nás mrzí, ale nezoufejte. Zboží můžete v zákonné lhůtě reklamovat.
- V případě reklamace nás prosím nejprve kontaktujte emailem (info@offnout.cz), napiště nám číslo objednávky a popis vady. Nezapomeňte přiložit fotografie dokládající vadu.
- Poté se domluvíme na dalším postupu a odeslání zboží k nám.
- Vaše reklamace bude vyřízena ve 30-ti denní lhůtě od přijetí zboží.
- Adresa pro reklamaci:
Kristýna Drábková, Werichova 981, 252 64 Velké Přílepy.
Telefon: 728 900 868 (Pouze pro účely přepravy).
Email: info@offnout.cz
Zboží pošlete přímo na naši adresu Vámi zvoleným dopravcem. Balíčky poslané na výdejní místa nebudeme přebírat.
Chcete zboží vrátit?
Zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení do 14 kalendářních dnů od vyzvednutí balíku (později vrácené zboží nebude přijato zpět)
- Vrátit můžete nenošené, neparfemované a kompletní zboží - včetně visaček. Nelze vrátit spodní prádlo (punčochy, ponožky, kalhotky aj.)
- Nezapomeňte vložit do balíčku vyplněný Formulář pro vrácení zboží.
- Adresa pro vrácení zboží je stejná jako pro reklamaci
- Pokud Vám byl v balíčku poskytnut i dárek, při odstoupení od kupní smlouvy jste povinni tento dárek vrátit se zbožím zpět.
- Veškeré náklady za dopravu si zákazník hradí sám.
- Peníze Vám budou vráceny na účet nejpozději do 14- ti dnů, od doručení balíčku zpět k nám.